Blije huurders

Met een persoonlijke aanpak op maat lukt het ons keer op keer om 50 tot 100 procent van de huurders mee te krijgen.

Iedere huurder zijn eigen route! Als onze ervaring ons iets geleerd heeft, is het dat er geen ‘one size fits all‘ bestaat. Per project creëren wij communicatie op maat, waarbij we de volgende stappen kunnen nemen.

  • We gaan de wijk in, om de huurders te leren kennen.
  • We werken met ambassadeurs en een modelwoning, om zonnestroom te laten leven en tastbaar te maken.
  • We organiseren Open Dak dagen, waarbij huurders alle vragen kunnen stellen en persoonlijke aandacht krijgen. Bekijk de video hieronder. (In coronatijd is dit telefonisch en virtueel.)
  • Bewoners krijgen persoonlijk advies, bijvoorbeeld via informatiepunten in mutatiewoningen, belrondes, of tijdens huis-aan-huisbezoeken.
  • We organiseren een Tweede Kans-ronde. Daarmee krijgen we een groot deel van de meer afwachtende huurders alsnog mee.

De aanknop voor verdere verduurzaming

Energie is voor veel mensen een abstract concept. Zonde, want zodra energieverbruik gaat leven, staat men veel meer open voor verdere verduurzaming. Zonnestroom brengt energie tot leven. Via ons monitoringsportaal bekijken huurders regelmatig hun opwek. Wanneer huurders hun energierekening zien dalen door hun zonnestroom, stimuleert dat om hun verbruik verder terug te dringen. Energie is tastbaar geworden!

Lees meer over monitoring
zonnepanelen monitoring sungevity vrouw tablet

Volledige ontzorging, ook na installatie

Hoewel wij de grootste zorg besteden aan communicatie en installatie, kan er weleens iets misgaan. Huurders met vragen of klachten kunnen bij onze servicemedewerkers terecht.

Lees meer over nazorg