Deze website maakt gebruik van cookies om statistieken bij te houden en om de content van de website af te stemmen op uw voorkeuren. Meer informatie vindt u in onze Privacyverklaring. Door verder te klikken op de website, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.

Klantenservice

Klanttevredenheid is ontzettend belangrijk voor ons. Het is dan ook niet voor niets dat 1 op de 3 klanten via een andere klant bij ons terechtkomt. We willen graag dat onze klanten ook tevreden blijven. Mocht u daarom vragen of suggesties hebben, neem gerust contact met ons op. We helpen u graag, uiteraard vol goede energie!

Telefoonnummer: 020 - 80 80 854
Email: info@sungevity.nl 

Retouren

Als u bij Sungevity iets koopt, doet u dat via het internet. Daarom heeft u te maken met een koop op afstand. U heeft daarom een denktermijn van 14 dagen dat ingaat op het moment dat u uw product heeft ontvangen, dat is op de dag van de installatie. 

Tijdens die periode kunt u gebruikmaken van uw herroepingsrecht. Als u daar gebruik van wilt maken, kunt u ons daar van op de hoogte stellen via het Europees modelformulier voor Herroeping

U kunt dit formulier ingevuld retour sturen aan info@sungevity.nl. Liever per post? Dan kunt u dit formulier sturen naar Sungevity Netherlands B.V. Gedempt Hamerkanaal 189, 1021 KP Amsterdam.

Na ontvangst van het formulier zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Zodra wij uw annuleringsverzoek hebben verwerkt, hanteren wij een terugstorttermijn van 14 dagen.

Klachten

Mocht u ondanks onze grote zorgvuldigheid ontevreden zijn, dan lossen wij dat graag zo snel mogelijk op. Dat gaat het makkelijkst door direct contact met ons op te nemen door te mailen of bellen.

Telefoonnummer: 020 - 80 80 854
Email: info@sungevity.nl

Hebben wij u niet naar tevredenheid kunnen helpen, dan kunt u altijd nog uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europese ODR Platform.

Ontdek wat u kunt besparen