Klantenservice

Klanttevredenheid is ontzettend belangrijk voor ons. Het is dan ook niet voor niets dat 1 op de 3 klanten via een andere klant bij ons terechtkomt. We willen graag dat onze klanten ook tevreden blijven. Mocht je daarom vragen of suggesties hebben, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag, uiteraard vol goede energie!

Telefoonnummer: 020 - 30 90 929
Email: service@sungevity.nl

Retouren

Als je bij Sungevity iets koopt, doe je dat via het internet. Daarom heb je te maken met een koop op afstand. Je hebt daarom een denktermijn van 14 dagen dat ingaat op het moment dat je jouw product hebt ontvangen, dat is op de dag van de installatie.

Tijdens die periode kan je gebruikmaken van je herroepingsrecht. Als je daar gebruik van wilt maken, kan je ons daar van op de hoogte stellen via het Europees modelformulier voor Herroeping.

Je kan dit formulier ingevuld retour sturen aan info@sungevity.nl. Liever per post? Dan kun je dit formulier sturen naar Sungevity Netherlands B.V. Gedempt Hamerkanaal 189, 1021 KP Amsterdam.

Na ontvangst van het formulier zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Zodra wij jouw annuleringsverzoek hebben verwerkt, hanteren wij een terugstorttermijn van 14 dagen.

Klachten

Mocht je ondanks onze grote zorgvuldigheid ontevreden zijn, dan lossen wij dat graag zo snel mogelijk op. Dat gaat het makkelijkst door direct contact met ons op te nemen door te mailen of bellen.

Telefoonnummer: 020 - 80 80 854
Email: info@sungevity.nl

Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen, dan kun je altijd nog jouw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europese ODR Platform.

Ontdek wat jij kunt besparen.