We blijven betrokken

Bij ons weet je één ding zeker: ook na de installatie staan we voor je klaar. Binnen onze klantenservice hebben we er zelfs een aparte nazorg-afdeling voor opgericht.

Hoe werkt het?

Onze nazorg duurt even lang als de levensduur van je zonnesysteem. Je kunt altijd bij ons terecht! Presteert het systeem zoals we voorspelden? Werkt de monitoring goed? Ben je 100% tevreden? We blijven betrokken.

Soms is er een verbindingsprobleem of een klein defect. Samen bepalen we of er een installateur langs moet komen of dat we het probleem telefonisch op kunnen lossen. Ook daarna zit ons werk er niet op: we willen zeker weten dat alles goed is verlopen en of er nog andere stappen moeten worden genomen. We worden niet voor niets gemiddeld met een 8 beoordeeld.

Hoe meer je weet, hoe meer je bespaart

Via de Mijn Sungevity monitoringsportal zie je precies wat je panelen per uur opwekken.

Lees meer over onze portal

Hoe zit het met garanties?

Een heel belangrijk onderdeel van onze nazorg: monitoren of je opbrengst goed is. Voor jou maakt dat weinig verschil, want met onze SunSure opbrengstgarantie ben je 10 jaar verzekerd van de opbrengst die we van te voren voor je hebben berekend. Dat neemt niet weg dat we willen dat je systeem optimaal presteert. Is dat niet het geval? Dan kun je gebruik maken van onze uitgebreide garanties.

Bekijk onze garanties

Kom je ook bij Generatie Zon?

Doe de dakscan