Alle vragen voor je beantwoord

De juiste kennis op de juiste plek, jouw dak.

Waarom kan ik mijn stroomproductie niet meer inzien?

Of je nu gebruikmaakt van Mijn Sungevity monitoring of van het online inzicht van de opbrengst van jouw zonnepanelen direct van je Solis of Omnik omvormer, het kan gebeuren dat jouw stroomproductie (tijdelijk) niet meer zichtbaar is.

Dit heeft te maken met de verbinding tussen jouw omvormer en de draadloze router van jouw internet. Om dit op te lossen raadpleeg je de handleiding van je Solis omvormer of Omnik omvormer. Als je het probleem hiermee niet kunt oplossen, kan het ook zijn dat de verbinding niet sterk genoeg is. In dat geval moet je een signaalversterker plaatsen. 

Als je merkt dat je problemen met jouw internetverbinding of wifi hebt, neem dan contact op met je internetprovider. 

 

Over Sungevity
Het is onze missie om de “Rooftop Revolution" te versnellen en alle daken vol met zonnepanelen te leggen. Al sinds 2012 zijn wij dé zonne-expert van Europa, met meer dan tienduizend installaties op onze naam. Onze aanpak? Op afstand kijken wij met geavanceerde software heel nauwkeurig naar jouw dak, je wensen en situatie. Alles om je zo goed en duidelijk mogelijk te adviseren. Zo weet je precies wat jouw opbrengst, kosten en voordeel zijn én dus precies hoeveel je bespaart. Meer over Sungevity

Ontdek wat jij kunt besparen