Deze website maakt gebruik van cookies om statistieken bij te houden en om de content van de website af te stemmen op uw voorkeuren. Meer informatie vindt u in onze Privacyverklaring. Door verder te klikken op de website, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.
Alle vragen voor u beantwoord

De juiste kennis op de juiste plek, uw dak.

Waarom kan ik mijn stroomproductie niet meer inzien?

Of u nu gebruikmaakt van Mijn Sungevity monitoring of van het online inzicht van de opbrengst van uw zonnepanelen direct van uw Solis of Omnik omvormer, het kan gebeuren dat uw stroomproductie (tijdelijk) niet meer zichtbaar is.

Dit heeft te maken met de verbinding tussen uw omvormer en de draadloze router van uw internet. Om dit op te lossen raadpleegt u de handleiding van uw Solis omvormer of Omnik omvormer. Als u het probleem hiermee niet kunt oplossen, kan het ook zijn dat de verbinding niet sterk genoeg is. In dat geval moet u een signaalversterker plaatsen. 

Als u merkt dat u problemen met uw internetverbinding of wifi hebt, neem dan contact op met uw internetprovider. 

 

Ontdek wat u kunt besparen